1:e september

Jaha, då var det den 1:e september idag. Nu kan man väl säga att sommaren officiellt är över? 😕 Detta är den första sommaren (ever!) som jag verkligen har längtat bort. För de första har värmen varit extremt påfrestande som höggravid och för det andra så har vi längtat enormt efter september månad och bebis ankomst 😃 Tänk att vi snart är där?! Galet! Så just nu har jag ingen ångest över att hösten är på intågande. Jag ser istället fram emot att få sitta med bebis i soffan,  omringad av tända värmeljus och bara njuta av livet ❤️ 

September månad inleddes med bullefrukost tillsammans med Diana ☺️ Några mysiga och pratsamma timmar blev det under förmiddagen!  


Eftermiddagen spenderades i soffan och runt 16.30 kom mamma på besök 😘 Hon hjälpte oss att tillreda färs så att vi kunde steka upp biffar och köttbullar! Jag är ju en sådan person som smakar på färs, ett måste för att få den perfekt kryddad enligt mig. Dock gör jag inte detta nu när jag är gravid, men mamma är snäll och hjälper oss (för hennes köttbullar blir precis lika goda!!). Så, tack mamma för hjälpen idag, du är bäst 👌😃 






Kommentarer
Postat av: Mor;)

De bilderna ska man INTE titta på när man är hungrig 😞

2014-09-01 @ 22:27:01
Postat av: Jennie

Vi hade med förberett mat innan födseln och det var jätteskönt att ha sen!!! Så bra tänkt 😃

2014-09-02 @ 19:25:59
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0