Blå vs rosa body..? ;)

Eftersom vi inte har tagit reda på könet på vår lilla bebis, bestämde vi oss för en sak redan tidigt i graviditeten ☺️ Vi skulle strax innan BF köpa två bodys, en rosa och en blå som vi tar med i väskan till BB. När bebisen är född och vi får klä på den kläder skulle vi klä den i den färgen som "det blev" och sedan skicka bilder till våra nära och kära på vårt lilla underverk 💙💗 Bodysarna ligger nerpackade och redo! Vi är såå nyfikna på vad det är för en liten individ i magen, pojke eller flicka..? Åh spännande!! 👏 

Mina instinkter (om jag plussar ihop alla tecken) säger mig att det är en pojke 😍 Jag har fått höra att jag har en typisk pojkmage, hjärtljuden är relativt låga och har nästan varje gång legat under 140 vilket då ska tyda på pojke samt att majoriteten av alla människor runt omkring oss tror pojke = blir påverkad av dem. Det var några av de "tecken" som gör att jag tror mer pojke än flicka! Hur som, så är det sjukt spännande att inte veta. Är glad IDAG att vi bestämde oss för att vara ovetandes! 👍






Kommentarer
Postat av: "Mormor"

Tror på rosa :)

2014-09-10 @ 13:58:11
Postat av: Jennie

Smart att ni köpt omlott body tycker jag! Mkt lättare att få på när de är nykläckta än att dra över huvudet! Och det blir den blå ni får använda ;)

2014-09-10 @ 20:42:53
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Ida

Rosa!!! :-)

2014-09-11 @ 07:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0