Några egopics från hösten 2013 :)

Ja, de flesta tjejer kan väl säga att de har en del egopics på sig själv på mobilen/datorn :) När jag är "smal" och nöjd med mig själv märker jag att jag fotograferar mig själv desto mer. När jag är missnöjd, som ex JUST NU så fotograferar jag nästan inget, och inte heller några ansiktsbilder. Här kommer i alla fall ett handplock av några egopics som tagits under hösten 2013. När jag befann mig där tyckte jag att jag var TJOCK, hade gått upp ca 8 kilo och var så sjukt missnöjd med min kropp. Idag när jag sitter och tittar ser jag mig själv som sjukt smal! Haha, kanske inte konstigt att jag ser det så med tanke på att jag gått upp över 20 kilo + har en gigantisk mage att bära runt på just nu :P
 
 
                
 
                
 
                 
 
              
 
 


                       

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid lika fin ❤️

2014-09-09 @ 16:54:19
Postat av: Sara :) :)

Puss på dig snäckan! 😘

2014-09-09 @ 21:11:47
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0