Thailand - 115 :)

Idag är det 115 dagar kvar tills vi sitter på ett flygplan till Thailand 😃 Som vi har längtat efter den resan! Blir en vistelse där nere på tre veckor tillsammans med mina hjärtan och min familj ❤️ Det har givetvis varit lite blandade tankar kring hur det är och kommer att vara med att resa med en fyra månaders bebis. Vissa säger: "KÖR, allt blir vad man gör det till" andra säger: "det hade jag aldrig gett mig in på". Vi valde att köra! 😜 Har diskuterat detta fram och tillbaka och kom fram till: eftersom vi kommer att bo i ett eget hus, ha familjen runtomkring som stöd och det faktum att han är fyra månader vilket är en relativt lätt månad på bebisar att resa med så känns det som ett bra beslut! 👍 Men vem vet, jag kanske ångrar allt jag skrivit nu, när man väl befinner sig i situationen 😋 Det får vi se! 




Kommentarer
Postat av: Celle

Så härligt!! Jag tror de kommer gå bra!!👍❤️

2014-09-16 @ 14:51:39
Postat av: Becca

Det kommer gå bra! Han är ju ändå 4 mån då. Hade ju varit värre klart om han vore 1 mån. Kram

2014-09-16 @ 16:32:08
Postat av: Becca

Det kommer gå bra! Han är ju ändå 4 mån då. Hade ju varit värre klart om han vore 1 mån. Kram

2014-09-16 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0