Fredag och strålande väder ☀️

Vilket underbart väder det är idag ☀️ Solen skiner och det är riktigt varmt och gott! Idag väckte Alvin mig lagom vid 07.30 och har endast vaknat en gång inatt för mat (04.00), så nu när jag fått några timmars sammanhängande sömn känner jag mig på ett strålande humör 😃 Att det är fredag och helg på intågande gör bara det hela ännu bättre! 

I förmiddags promenerade vi bort till Izza och fikade utomhus i solen medan Alvin sov gott i vagnen.. Strax innan vi skulle gå vaknade han och fick komma upp och känna på solens strålar han också ☺️ En mysig stund och efterlängtad om inget annat!! ❤️ Vi har inte setts på evigheter (känns de som) så de var på tiden nu 😘 


Just nu sitter jag och gottar mig på framsidan, men solen i ansiktet medan Alvin tar sin eftermiddagsvila 👍 Ikväll ska Jimmy på bio och jag tänkte vålgästa mamma & Lars några timmar nu i eftermiddag och sedan ha en myskväll hemma! Kanske får jag sällskap till Lets Dance, vilket jag hoppas på! 😋 Hoppas att mina läsare har haft en bra fredag hittills 😘 kramar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0