Att stanna upp

Då har snart halva vår semester gått 😳 På måndag har vi två lediga veckor kvar tillsammans innan Jimmy börjar jobba igen. De senaste veckorna har varit fyllda med saker att göra varje dag. Såklart beror de på flytten (som förövrigt är på måndag) och allt som ska fixas med det! Packa, sortera och slänga, om och om igen. Men vi har en del andra saker på gång också (berättar mer om de i bloggen vid ett annat tillfälle) och de tar nästan lika mkt tid (eller energi ska man kanske säga istället) men såklart är det skoj också! 😀 

Jag har märkt att när saker och ting blir för stort, är jag extremt dålig på att lyssna på min kropp och mitt mående. Vissa dagar just nu blir övermäktiga och jag vet fan inte hur min hjärna klarar av att hålla alla bollar i luften?! Tydligen lyckas jag då allt flyter på änsålänge. Men jag är trött och slut i mitt lilla hjärnkontor.. Jag behöver denna flytt. Komma bort från radhuset och samtidigt försöka få iordning i lägenheten snabbt. Kanske kan vi njuta av några dagars riktig semester tillsammans innan Jimmy börjar jobba igen.. 

Tack till er fina människor som finns där för oss nu i all denna kaosen ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0