Fanny, min fina! ❤️

Precis när jag hade satt mig på tåget i söndags, som skulle ta mig från Stockholm till Lund kom jag på att jag hade glömt min kofta i Fannys väska.. Berättade för henne och hon skulle genast posta den till mig, så snällt! ❤️ Idag kom paketet med koftan och i det låg där även ett brev. 


Jag blev så rörd och dessa orden träffade verkligen rakt i hjärtat ❤️ Tänk att jag har turen att få ha henne som MIN vän! En mer avslappnad, rolig, omtänksam, generös, snäll, glad och underbar tjej är svårt att få tag på! Tack så hemskt mycket vännen för att du skickade koftan och TACK för det underbara brevet. 

Du är så fin, min "Stockholms-tös" 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Fint ❤️❤️

2015-08-29 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0