Nytt från Nameit :)

Igår körde jag och familjen till Nova för att uträtta lite ärende ☺️ Skulle byta några kläder från Name it (bodys som är för små trots att de var i storlek 74!) och kom hem med lite annat smått och gott! Byxorna var kärlek vid första ögonkastet! Så coola i slitningen och de guldiga detaljerna vid fickorna 👍 Nya dregglisar och strumpor har man alltid behov av, speciellt med en kräk/dreggel bebis 😋 


Bodys från Nameit har aldrig passat min pojke. De är långsmala i modellen vilket inte Alvin är! Han är snarare lång och bred 🙈 Byxor däremot kan passa bättre! Dessa var lite pösiga och stretchiga vilket gjorde att de satt perfekt! 


Strumpor är också en sådan grej som är svårt att hitta till bebisar, alltså att de sitter bra på foten utan att trilla av hela tiden. Strumpor från Nameit har alltid varit en favorit här hemma då de är lite mer slimmade och långa i modellen, istället för ex Newbies som är korta och breda (då passar inte hälen där den ska vara!)         




Kommentarer
Postat av: Celle

Name it har både slim fit bodys o vanliga i modellen, en av mina favvo affärer👍

2015-02-08 @ 12:18:01
Postat av: Sara :)

Kände och klämde på den vanliga modellen igår, men dels så tycker jag inte att många av de vanliga bodysarna är så fina, tycker mest att de är slimfit som passar mig i smaken tyvärr

2015-02-08 @ 12:22:02
Postat av: Jennie

Så fina byxor!!

2015-02-08 @ 17:44:35
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0