En bĂ€ttre onsdag 😃

Idag har jag haft att göra pĂ„ jobb.. Suttit och skrivit pĂ„ ett avslag (vĂ„rd- och omsorgsboende) hela förmiddagen och jĂ€vlar vad de tar tid! Bedömningen ska vi inte prata om.. Lika mycket Ă„ngest varje gĂ„ng! Eftermiddagen gick hyfsat snabbt dĂ„ jag hade en trygghemgĂ„ngsuppföljning och en korttidsuppföljning. Var tillbaka pĂ„ kontoret lagom till 16.30 och dĂ„ packade jag ihop allt och begav mig hemĂ„t 😃 TvĂ„ dagar kvar att jobba innan jag gĂ„r pĂ„ ytterligare tre mĂ„naders förĂ€ldraledighet, Wiiee!! đŸ‘đŸ» 

KvĂ€llen har vi spenderat hemma hos familjen Nordstedt! Grabbarna skulle kolla fotboll och vi andra roade oss med lek tillsammans med barnen! Blev en liten kvĂ€llspromenad för mig, Alvin, Ida & Nikki ocksĂ„ â˜ș 






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0