Då var man hemma ☺️

Då var man hemma från Spanien-resan sedan några dagar tillbaka! Det har varit en härlig vecka i värmen ☀️ Dock var resan hem inte lika härlig.. Planet var försenat 1,5 timme och Alvin var övertrött. Han hade inte sovit sedan 10.00 och planet lyfte 18.20! Ja ni kan ju tänka er vilket härligt humör han var på. Trodde han skulle somna som en stock på flyget (av allt brummande bla), men icke! 😳 Så av tre timmars flygtid hade vi en skrikig och gnällig pojke i två av dem.. Tur att de var en kort flygresa och att medresenärerna var tålmodiga 🙈  


Slappar i soffan på avresedagen 😴


Fina hus 😃


Massa gos med sin mormor har det ju blivit ❤️

Vad har vi hittat på under de tre dagarna vi varit hemma då? Måndagen och tisdagen har varit "hemmadagar", vilket behövs det också ibland! Skulle egentligen träffat Sara igår, men de blev avokat pga att jag hade halsont! Vi har bland annat inrett en bättre lekhörna i vardagsrummet där Kalax hyllan som tidigare stod uppe på A:s rum fick flytta ner ☺️ 



Såhär ser det ut hos oss när jag måste duscha på dagen när Jimmy inte är hemma! Lekmattan och leksakerna får följa med in i badrummet 😃 Helst av allt duschar jag på kvällen när Jimmy är hemma, skönt med lite egentid och att få duscha i lugn & ro, men ibland går ju inte det! 




Alvin har förresten satt sig upp själv från liggande till sittande för första gången igår!! 👏 Stolt mamma och pappa här hemma nu! 

Idag har jag gjort annat än att ha en hemmadag! Jag har spenderat några timmar med Tessan & Molly på dagen samt med Izza & Elicia nu ikväll, super mys 💗 Nä, nu kallar sängen. Hoppas på en sovenatt inatt också ✊ Alvin var så duktig och sov från 21.30-08.00 igår! 👍


Gott med kaka 😋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0