KĂ€rlek till Lindex 😋

Nu var det lĂ€ngesedan jag var inne pĂ„ HM:s sida och kollade klĂ€der till Alvin. Hittade direkt nĂ„gra favoriter, men kommer pĂ„ mig sjĂ€lv varje gĂ„ng med att tveka att köpa dĂ€rifrĂ„n. HM har jĂ€ttefina barnklĂ€der, men min erfarenhet Ă€r att kvalitĂ©n Ă€r rĂ€tt dĂ„lig 😳 NĂ€stan alla barnplagg jag haft dĂ€rifrĂ„n har antingen krympt, blivit snett i sömmarna eller blivit tvĂ€ttpĂ„verkade efter 2 tvĂ€ttar! Visst, klĂ€derna kanske Ă€r billigare, men jag köper nog hellre lite "dyrare" och vet att kvalitĂ©n Ă€r bra â˜ș Sen sĂ„klart (precis som till mig sjĂ€lv ibland) sĂ„ finns dĂ€r nĂ„got plagg som faktiskt funkar och som inte alls blir fördĂ€rvat efter kort anvĂ€ndning, men de Ă€r sĂ„ fĂ„, tyvĂ€rr! 




Allt pÄ bilderna Àr frÄn HM

Jag Ă€lskar barnklĂ€derna frĂ„n Lindex. KvalitĂ©n Ă€r oftast bra, tyget blir sĂ€llan tvĂ€ttpĂ„verkat (trots att de tvĂ€ttats 10 ggr) och klĂ€derna Ă€r stretchiga och drar aldrig ihop sig och blir smĂ„! 👍 BarnklĂ€derna dĂ€rifrĂ„n Ă€r lite lite "dyrare" (om man kan sĂ€ga sĂ„) Ă€n HM:s klĂ€der, och jag betalar hellre till de tiorna och fĂ„r klĂ€der som hĂ„ller och ser fina ut lĂ€nge! Kappahl kan ocksĂ„ leverera ibland, men Ă€r Ă€ndĂ„ mest nöjd med Lindex 😃 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0