Kort och gott...

... om vad som har hänt de senaste dagarna 😃

Fredag 27/2

Hemmakväll med mina två killar och mys framför Lets Dance. Jimmy är dock inte förtjust i programmet, men jag ÄR! 

Lördag 28/2

Kalas för min bror Simon som fyllde 24 år tidigare i veckan ☺️ Kalaset hölls hemma hos mamma och det bjöds på tacogratäng med tillbehör + en massa gott till kaffet 😋 Vid 20.00 körde vi hem till Sara & Mange och kollade på Mello! Jag hejade på Dinah och Måns 👏




Söndag 1/3

Det har länge varit bestämt att mamma skulle passa Alvin! Sagt & gjort 😃 13.00 lämnade vi honom där och hämtade honom igen vid 20.00. Ensamtid med min älskling ❤️ Vi storstädade, tvättade 2 maskiner tvätt, gick en långrunda med Zindra, beställde hem thaimat och slappade i soffan i 3 TIMMAR framför Avatar! Filmen var jätte bra 👍👍



Måndag 2/3

Dejt med Paulina & Mirella ☺️ Planerna var egentligen att vi skulle promenera ner till Netto men pga regn så struntade vi i det! Jag avskyr att vara ute i regn 😋 Blev mys hemma hos henne och en massa flabb! Tack för en super trevlig dag 💗 

Tisdag 3/3 (IDAG!)

Planerna var att Izza & Sara skulle komma hit, men då magsjukan drabbat lilla Elicia fick det avbokas med dem. Sitter just nu och väntar på att Alvin ska vakna som fortfarande sover! Helt sjukt 😃👏 Nu på förmiddagen kommer Sara & Ellion hit för lite mys! Ikväll ska jag hem till Lola på middag, utan Alvin. Kan vara skönt ibland att träffas utan barn, då det inte riktigt är samma sak att ha dem med som utan 😃 Skönt ibland att kunna prata utan att bli avbruten hela tiden 🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0