Natten med A + torsdagens aktiviteter :)

De senaste kvällarna/nätterna har sett ungefär likadana ut. Vi ger Alvin mat i soffan runt 20.00-20.30 ca och går därefter upp och lägger honom. Oftast somnar han på någon minut, ibland tar de lite längre tid. Senast 21.00 brukar han sova. Tyvärr vaknar han för mat fortfarande på natten och har de senaste nätterna vaknat vid 01 och sen igen vid 05-06. Efter att han hade ätit imorse vid 05.30 var han pigg! NEJ tänkte jag! Aldrig i livet att jag går upp så tidigt 🙈 Tog över han i vår säng och då somnade han om till 08.20 👍 

Dagen idag har spenderats hemma.. Vi har lekt massor, promenerat en långrunda med Zindra och medan han sov middag (2,5 timme! ☺️👍) så passade jag på att duscha och röja upp! Direkt när Jimmy kom hem körde jag och hämtade upp lite paket och därefter in till Lund för att hämta mina glasögon som äntligen var klara! Denna gången är jag verkligen nöjd!! 😃 Nu ska jag knyta mig och hoppas (som jag alltid gör) på ahg Alvin inte vaknar för mat inatt.. Haha, önsketänkande 😋

Natti natti 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0