Vad har hänt de senaste dagarna?

Onsdagen spenderades med Izza & Elicia ☺️ Vi träffades hos oss och mumsade på en god frukost, mannagrynsgröt och gott bröd! Det blev en promenad i de fina vädret och senare på eftermiddagen blev det lite utomhusfika! Tack för en mysig dag 😘


I torsdags fick jag borttagit mina leverfläckar som läkaren var orolig för. En på armen, en mellan brösten och en på ryggen. Sen fick jag även borttagit en extra på ryggen som var utåtstående och som irriterat mig länge. Skönt att det är gjort ☺️ Provsvaren kommer om ca 4 veckor! 



I fredags (på dagen) träffade jag och Alvin Ida ☺️ En mysig dag tillsammans med henne och barnen! Upptäckte även då att Alvin fått sin tredje tand, uppe till höger denna gången! Ida bjöd på en god pastasallad med kassler och fetaost 😋


Fredagskvällen spenderades med Anna 💗 Äntligen fick vi till en hel kväll med massor av kvalitetstid! Åt buffé på Rosegarden som har gudomligt god mat! Efter restaurangbesöket promenerade vi till Espresso House och njöt av en kaffe och massa snack i väntan på att biofilmen skulle börja. Vi såg "Run all night" och den var verkligen sevärd! 👍 Var hemma vid 00.30! En underbar kväll från början till slut!

💗 👭 💗










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0