Hänt i veckan ☺️

Äntligen har jag en stund över för mig själv och då passar jag på att blogga lite! Tänkte berätta lite om vad som hänt under den gångna veckan. 

I söndags (1/11) fyllde älskade lilla Ellion 1 år 🎈🎉 Det firades med kalas, såklart! Sara & Mange hade ordnat med god mat (brunch) och så bjöds det på kladdkakor till kaffet 😋 Ellion verkade bli glad för alla fina presenter han fick! 





I måndags (2/11) började jag jobba "på riktigt" efter min mammaledighet.. Det var blandade känslor det där. Kände rätt stor separationsångest, dels för att jag  skulle skiljas från Alvin, skiljas från mammalivet och alla underbara mammor/barn samt friheten av att vara hemma och bara rå om detta liksom. 

Men nu när jag har jobbat en vecka så tycker jag ändå det är ganska skönt att komma hemifrån.. Att få vara mer än "mamma", att få engagera sig och tänka på andra saker än hemmet och Alvin samt att få känna riktig saknad! ❤️ 


Igår 6/11 så spenderade jag kvällen tillsammans med mamma ❤️ Hon köpte i våras två biljetter till föreställningen "Thriller Live" som skulle visas på Malmö Arena. Först blev det middag på "Rispetto" här i Kävlinge (maten var ok, men absolut inget wow) och därefter begav vi oss mot Malmö. Föreställningen/musikalen var såå bra! Det var blandade låtar från Michaels första tid i Jackson five och upp till 80-90 talet någon gång 😃👏🏻 Det blev ett riktigt ös och under många av låtarna stod stora delar av publiken upp och sjöng med och dansade, härligt! Tack mamma för ditt initiativ till detta 😘



Vi var ganska tidiga, därav så lite folk på plats. Fem minuter innan föreställningen började så var arenan nästan fullsatt! 😃

🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂

Idag ska vi på kalas hemma hos Ilona och Josef! Lilla Mira fyller tre år 🎈🎉ska bli kul att träffa alla och speciellt för Alvin som får leka med fyra kusiner på samma gång 😃

Trevlig helg allesammans 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0