🏡 Huset 2016-04-07 🏡

Nu har det gĂ„tt ett tag sedan jag bloggade sist. Har tĂ€nkt jag skulle skriva lĂ€nge nu, men jag fĂ„r inte tiden att rĂ€cka till. Men nu sĂ„ 😉 Nu har det gĂ„tt över 3 veckor sedan slutbesiktningen var och vi har bott i vĂ„rt hus i cirka 2,5 vecka. KĂ€nslan av att Ă€ntligen ha kommit "hem" Ă€r underbar! 

Vi hade en veckas semester i anslutning till inflyttningen, och dĂ„ försökte vi fĂ„ saker pĂ„ plats och komma iordning sĂ„ mycket det gick! Nu nĂ€r vi börjat jobba igen Ă€r tiden lite knapp pĂ„ vardagar, men vi försöker att ordna lite varje dag. Jag tycker  det Ă€r viktigt att vi inte stressar igenom allt utan att vi gör sĂ„ gott vi kan. Det blir ett hem av detta ocksĂ„ sĂ„ smĂ„ningom 😜

Jordmassorna pĂ„ baksidan blev i alla fall bortkörda tidigare i veckan och nu kan vi fĂ„ oss en uppfattning av hur vĂ„r trĂ€dgĂ„rd kommer att se ut i alla fall đŸ‘đŸ» GĂ„r det enligt vĂ„ra planer sĂ„ kommer vĂ„r fram- och baksida att vara klart i juli mĂ„nad! Det hade varit perfekt om vi fick fĂ€rdigt trĂ€dgĂ„rden tills dess, sĂ„ att vi kan nyttja den under sommaren 😃




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0