❤️ 6 år tillsammans ❤️

Den 10/1-2010 blev det officiellt. Vi var ett par och jag var såå lycklig. Det är jag fortfarande (såklart) men den där pirriga, nykära känslan kommer jag så väl ihåg. Jag var upp över öronen förälskad och under dessa sex åren har kärleken till honom vuxit sig allt starkare. Den har blivit mer djup och trygg på något sätt. Vi har gått igenom mycket tillsammans.. Vi har bland annat varit i Thailand och i Polen. Vi har köpt vår första lägenhet och även sålt denna och köpt hus ☺️ Men framförallt har vi fått vår älskade Alvin 💙 Livet tillsammans med Jimmy har från dag ett känts rätt och jag hoppas innerligt att vi kommer att leva hela vårt liv tillsammans. För mig finns det ingen annan än honom ❤️ 



Pannkaksfrukost, dagen till ära 😋

En uppskattad present från honom 👌🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0