Juldagarna och allt därefter 😃

Fy bubblan vad julledigheten gick snabbt 😳 Varför är det alltid så? Men överlag så har det varit underbart att få lite extra tid med min fina familj och vännerna ❤️ 

Julafton 2015 firades tillsammans med min familj i Stävie 😊 Mamma & Lars hade ordnat god mat och vi alla hade varit snälla i år med då massor av julklappar delades ut 😋 Alvin var nog den som hade varit snällast! 





På annandagen (26/12) firade vi jul tillsammans med Jimmys familj 😃 Detta året hade Ilona & Josef bjudit hem och efter att maten var intagen delades det ut ännu fler julklappar! 




Vi har även hunnit mysa med familjen Bernebring/Westerlund i mellandagarna 😃❤️ Blev hembjudna till Häljarp (28/12) och Anna hade ordnat med GOD mat och efterrätt! 


Nyårsafton spenderades tillsammans med familjen Nordstedt ❤️ En lugn och härlig kväll från början till slut! Precis så jag hade föreställt mig en nyår tillsammans med Alvin ☺️ Trerätters fick det bli och även lite Bingolotto spel 👍🏻







Den 2/1-16 var vi bjudna på ettårskalas hos Alvins fjälla Molly 😜❤️ Mumsade på smörgåstårta och tårta/calepops till kaffet! Molly var lika fin som alltid 😍








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0