Söndagen den 31/1-16

Sista dagen i januari spenderade vi såhär: 

Först blev det bad på vikenbadet tillsammans med mina älsklingar 💙 Jag ville inte bada pga mina borttagna leverfläckar men Jimmy och Alvin klarade sig bra utan mig 😊 Först var han lite skeptisk till allt som hände runtomkring, men efter ett tag släppte de 👍🏻






 Efter badet plockade vi upp Ida och sen körde vi hem och släppte av Jimmy & Alvin och vi körde vidare till Centan! Är på jakt efter kläder att ha på mig nästa lördag när vi ska till Dagstorp och dansa till Perikles 😃 Hittade några toppar och en kjol, får se om det blir något av det! Tack fina vän för mysiga timmar med dig ❤️ 

Nu kallar sängen.. Hoppas på en lugnare jobbvecka än förra 😳 Vi var 3/5 handläggare mån-tors och i fredags var vi bara 2/5! Nu håller jag mina tummar att vi får vara friska ✊🏻




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0